Як грамотно використовувати штендер? - SARAFAN

Як грамотно використовувати штендер?

Главная  >>  Без рубрики  >>  Як грамотно використовувати штендер?

Як грамотно використовувати штендер?

On 14 Травня, 2020, Posted by , In Без рубрики, With No Comments

В руках досвідченого маркетолога штендери можуть творити справжні чудеса. У Хмельницькому можна помітити досить велику кількість штендерів поруч з кафе, магазинами, аптеками. Заслужена любов підприємців до цього рекламного устаткування виникла завдяки компактності і мобільності, а також їх низькій ціні. Варто відзначити, що при необхідності можна швидко замінити вміст цього об’єкта.

Однак з повною віддачею ці невеликі трудівники рекламної індустрії практично не використовуються. Основне завдання даного елемента – привернення уваги та збільшення трафіку клієнтів. Принцип роботи ґрунтується на простому психологічному ланцюжку: людина бачить щось – далі у неї з’являється бажання це придбати – і вона робить покупку. В результаті можна зробити висновок, що спонтанні придбання в даному випадку будуть відігравати важливу роль.

Якщо перейти до практики, то потенційний споживач, йдучи по вулиці, помічає оголошення. Реклама, розташована на рівні 1 метра від землі, підсвідомо визначається як позитивна. З цієї причини штендер прикрашають різними тематичними малюнками і написами, що пов’язані з продукцією. Відбувається включення свідомості і підвищується ймовірність здійснення покупки.

Висновок з даної ситуації – розміщувати на штендері слід ті товари, які є актуальними в даний момент. Додатково можна застосовувати листівки, що створить ефект «миттєвого поринання» у товар. В результаті націнку на даний товар слід робити мінімальною, а прибуток досягається завдяки продажу супутніх товарів.

Як розміщувати інформацію про товар на штендер?

Існує ряд правил для створення зовнішньої реклами, які також слід використовувати при розміщенні інформації на штендері:

  1. Контент на штендер повинен захоплювати погляд пішохода і привертати увагу;
  2. Наявність унікальної пропозиції для клієнта – обов’язкова;
  3. Закінчуватися інформація повинна закликом до вчинення цільової дії;
  4. Товар або послуга повинні бути обмежені за кількістю або терміном дії акції.

Кафе і ресторани досить часто вдаються до використання даної методики. Наприклад, продаж бізнес-ланчу здійснюється тільки в певні години. Розміщувати на штендер можна будь-яку рекламу, але варто враховувати той факт, що покупка повинна мати ціну, яку людина готова викласти на спонтанне придбання товару. Розміщення такого оголошення про продаж автомобіля не принесе бажаного ефекту. Ще раз – пропозиції про покупку товарів, над придбанням яких клієнт буде довго думати або дорогих послуг не варто розміщувати на штендері.

Зовнішній вигляд рекламного оголошення має дуже високе значення. Іржава рама штендера або його криве розташування буде працювати в якості антиреклами вашої компанії. Варто пам’ятати, що штендери – це рекламні інструменти, тому потрібно їх грамотно використовувати.

  1. Естетично встановлений штендер дозволить донести до покупця корисну інформацію і збільшити прибуток магазину;
  2. Встановлений в неправильному місці штендер може викликати негативну реакцію.
Остаточний вибір в будь-якому випадку залишається за власником бізнесу. Тому варто залучати професіоналів для правильного розміщення реклами. Потрібна консультація? Телефонуйте
Comments are closed.