Листівки та флаєри – це ефективний вид поліграфічної продукції, за допомогою якої можете донести до аудиторії потрібну інформацію.
Результативність кампанії багато в чому залежить від правильного дизайну листівки або флаєра. Перш за все, цей рекламний продукт повинен вигідно виділятися на тлі іншої реклами, а зробити це можуть тільки досвідчені професіонали. Наша рекламно-виробнича компанія протягом багатьох років займається виготовленням сучасної, успішної рекламної продукції: плакатів, листівок, флаєрів, брошур рекламного характеру та багато чого іншого. Використовуючи високотехнологічне обладнання, можна виконати постдрукарську обробку виробів. Виконання замовлень будь-якої складності – для нас не проблема.
Флаєр і листівка: головні відмінності
Незважаючи на те, що з’явилося багато нових рекламних інструментів, традиційні флаєра і листівки продовжують користуватися популярністю. Як змусити їх працювати в правильному напрямку, щоб гроші, витрачені на рекламу, швидко окупилися?
Для початку потрібно розібратися, що таке листівка і що таке флаєр.
Листовим виробом прийнято називати листівки, які випускаються з метою створення реклами про товар або послугу. Виробляються вони з зображенням на одній або на обох сторонах. Єдиного формату немає, випускають листівки розміром від А6 до А3.
Листівки, які використовують як роздатковий матеріал, називаються флаєрами. Іноді вони можуть слугувати пропуском на захід або приводом для знижки, при пред’явленні флаєра. Є сітка розмірів флаєрів: 1/3 А4 98х210 мм, А5 148х210 мм, А6 105х148 мм.