ЗАПИС АУДІОРОЛІКА - SARAFAN

ЗАПИС АУДІОРОЛІКА

Запис аудиороліка

Радіоролик – це невелике повідомлення, основне завдання якого донести інформацію до слухача. Велику ефективність мають відеопрезентації, але для того, щоб повідомити покупцям про нову акцію або розпродаж, не обов’язково віддавати зайві гроші. Рекламно-виробнича компанія «Sarafan» може створити якісний аудіо ролик, який донесе до слухачів всю необхідну інформацію. Саме тому радіореклама є одним з ефективних засобів просування товарів і послуг для цільової аудиторії.

Зробити замовлення прямо зараз ви можете по телефону

Хронометраж аудіоролика

Умовно можна розділити всі аудіо ролики на 2 основних види, які відрізняються за тривалістю. Хронометраж може бути вільним або ж фіксованим. Перший використовується в тих випадках, коли вартість ролика не залежить від його тривалості. Таку рекламу використовують на вулицях, ринках або в магазинах Хмельницького. Ролик, який розміщується в ефірі радіостанцій, завжди буде фіксований.

Ціна такої реклами безпосередньо залежить від часу, тому рекламодавці намагаються донести до клієнтів максимальну кількість інформації в стислий часовий відрізок. Замовити запис аудиоролика в Хмельницькому ви можете у нас. Для цього просто зателефонуйте (096) 044-55-40.

Довгі радіо ролики

Серед головних переваг довгого ролика можна назвати можливість включення в нього великої кількості інформації. Однак не рекомендується використовувати занадто довгі аудіозаписи, так як вони можуть втомити слухача, і він просто не зрозуміє в чому суть оголошення.

Перед записом обов’язково внесіть текст і постарайтеся виключити з нього не потрібні фрази. Навіть якщо текст добре читається, необхідно перевірити, як він буде сприйматися слухачами. Все це відбувається через велику кількість інформації, яка здається рекламодавцю важливою, а для слухача не несе користі. Намагайтеся не вживати в тексті довгі і складні звороти.

Види аудіороликів для реклами

Невеликі ролики (до 15 секунд) навряд чи підійдуть для реклами, де потрібно описати принципові відмінності або пояснити принцип роботи. Якщо ви пропонуєте щось нове, то використовувати короткі аудіо ролики не варто. Інформація може не дійти до користувача або він просто її не зрозуміє.

15-ти і 30-ти секундні ролики.
Даний хронометраж користується популярністю серед рекламодавців. Саме таку кількість часу можна назвати золотою серединою. Довгі ролики коштують дорожче і стомлюють слухача, а короткі виявляються не ефективними. Але у кожного правила є винятки і для презентації нового товару краще замовляти рекламу, що перевищує 30 секунд, оскільки не завжди, виходить, розповісти про всі особливості. Радіоролик повинен створюватися з урахуванням бізнесу і його особливостей.

На ТБ з використанням картинки можна використовувати аудіо ролик, довжина якого становить 5-10 секунд, оскільки додатково користувач буде сприймати інформацію візуально. Але ось для реклами на радіо 5 або навіть 10 секунд точно не вистачить. Звукова реклама, яка використовується в громадських місцях (ринки, торгові центри) може тривати і більше хвилини.

Якісна аудіо реклама для радіо в Хмельницькому може ефективно працювати навіть з матеріалом, тривалість якого не більше півхвилини. У деяких випадках виникає ситуація, коли довжина ролика на 2 або 3 секунди перевищує позначку, в 30 секунд. В цьому випадку можна спробувати видалити одну фразу або кілька слів з тексту, швидше його прочитати, але це може негативно відбитися на сприйнятті реклами. Або ж доплатити за додаткові секунди, зберігши ролик.

Запис аудіороликів для радіореклами в Хмельницькому вимагає грамотної підготовки та якісних виконавців. Тільки в цьому випадку ви зможете донести потрібну інформацію до клієнтів. У нашій компанії ви завжди можете замовити запис аудіо ролика за доступною ціною. Ми можемо підготувати сценарій і записати рекламу відповідно до вимог замовника. Телефон для замовлення – (096) 044-55-40.