РАДІОРЕКЛАМА - SARAFAN

ЗАПИС АУДІОРОЛІКА

читати далі

РОЗМІЩЕННЯ РОЛИКІВ

читати далі

РАДІОРЕКЛАМА

Радіореклама – загальноприйнятий термін для назви будь-якої реклами, яка транслюється на радіостанціях.
Такий вид прийнято називати одним з різновидів звукової реклами.

Ролики на просторах радіостанцій є найпотужнішим і ефективним підвидом просування своїх послуг і товарів. Сітка мовлення функціонує так, що працюють мережеві і регіональні радіостанції. Це означає, що є радіостанції, що доступні по всій території країни, або в окремих її областях.

Реклама на радіостанціях – це суцільні плюси, загальновизнаний стандарт фантазійного носія реклами. Коли людина чує ролик, вона в будь-якому випадку включить свою уяву і фантазію, а це саме те, до чого ми прагнемо. Таким чином, виходить охопити найширшу аудиторію, адже радіостанції слухають всюди: вдома, в автомобілі, в кафе, в офісі, в супермаркеті. Поодинокі голосові доріжки називаються роликами або спотами.

Замовити радіоролик легко –  (096) 044-55-40.

Типи медійних спотів:

  • Звичайні інформативні споти. Це дикторська начитка тексту. Іноді на тлі звучить музичний супровід. Зазвичай тут не буває додаткових звукових ефектів;
  • Ігрові ролики. Невеликі радіопостановки наступного характеру. Розігрується якась невелика сцена, наприклад, розмова подруг або діалог в магазині. Як варіант – вулична сценка або концерт, або навіть імітування радіопрограми або програми новин;
  • Іміджеві ролики. Їх мета – створення образу якоїсь організації, її основних принципів діяльності, закріплення брендових позицій. Такі ролики зазвичай створюються для солідних корпорацій і брендів;
  • Мелодійні логотипи. Це короткі музичні гасла. Такий ролик – мелодійно проспіване найменування фірми, або її слоган. Така реклама легко запам’ятовується слухачами. Та й звучить по-особливому цікаво. Яскраві тому приклади – джингл Adidas «Impossible is possible» або «Always Coca-Cola!»;
  • Джингли. Це коротенькі, від двадцяти секунд і більше, рекламні пісні;
  • Корпоративні пісні. Аудіоматеріали на два-три куплети. Як правило, вони створюються не для реклами на радіохвилях, а тільки для заходів всередині компаній. Але можна і на радіо розмістити, чому ні.
  • Особливості якісної радіореклами:

    • Невибагливий сценарій, зрозумілий з першої секунди прослуховування;
    • Розуміння сценарію аудиторією менш ніж за шість-вісім секунд;
    • Один ролик – одна бізнес-ідея;
    • Звучання імені рекламодавця (компанія, товар, який рекламується) на самому початку аудиоролика. Ім’я повинно повторюватися не менше трьох разів;
    • Формування зорового образу за допомогою яскравих слів, алегорій, звукових спецефектів;
    • Розмовна мова, невигадливі слова, мінімум слів у реченні.

    У вас є прекрасна можливість замовити якісні послуги в рекламно-виробничій компанії «Sarafan»: розробка індивідуального сценарію, запис звукового ролика, найбільш ефективний медіа-план рекламної кампанії, вибірка найбільш підходящих радіостанцій, вигідні розцінки, чудовий результат по завершенню кампанії.

    Наша рекламно-виробнича компанія пропонує вам створити абсолютно будь-який рекламний ролик для радіореклами в Хмельницькому різних рівнів складності. Наші висококваліфіковані спеціалісти готові вирішити найважчі завдання. Ми гарантуємо високу якість послуг і швидке розміщення радіореклами в Хмельницькому! Телефон для заявок – (096) 044-55-40.