Радіо реклама на радіостанції Люкс ФМ Хмельницький - SARAFAN

Радіо реклама на радіостанції Люкс ФМ Хмельницький

Главная  >>  Без рубрики  >>  Радіо реклама на радіостанції Люкс ФМ Хмельницький

Радіо реклама на радіостанції Люкс ФМ Хмельницький

On 18 Жовтня, 2017, Posted by , In Без рубрики, With No Comments

Одним з найефективніших видів маркетингу є аудіо-реклама. Її незаперечною перевагою в порівнянні з іншими рішеннями, є глобальне покриття цільової аудиторії. Радіо слухають вдома, в громадському транспорті, в таксі. Радіохвилі проникають в голову ваших клієнтів крізь бетонні стіни, металеві споруди і простір. Рекламно-виробнича компанія «Sarafan» пропонує своїм клієнтам розмістити аудіо-ролики на одному з найпопулярніших радіо країни – Люкс ФМ. Аудиторія цієї станції – молоді і активні люди, вікова вилка – від 12 до 45 років, статевий розподіл практично рівний. А це означає, що будь-який вид послуг і товарів отримає ефективний промоушен в нашому місті.

Чому радіореклама в Хмельницькому працює

1) В тій чи іншій мірі станцію Люкс ФМ Хмельницький слухає до 70% жителів міста.

2) Радіо слухаю і чоловіки, і жінки.

3) Радіо слухають, не відволікаючись від справ, часто воно працює весь робочий день фоном.

4) Хвилю люкс ФМ слухають вдома, на роботі, в транспорті.

5) Аудіоролики візуалізуються для кожної людини по своєму – всі побачать саме те, що хочуть.

6) Радіореклама коштує в рази дешевше відеороликів, а ефективність її не набагато менша.

7) Можна регулювати частоту відтворення роликів, час їх виходу після аналізу ефективності.

Рекламно-виробнича компанія «Sarafan» бере на себе процес створення, підготовки, запису і зведення аудіоряду за вашими побажаннями і рекомендаціями. Чому вам варто звернутися до нас, а не намагатися самостійно створити ролик і подати його на радіостанцію? Перш за все, у нас є налагоджена схема роботи з радіостанцією Люкс ФМ Хмельницький, ми часто розміщуємо рекламу для наших клієнтів – тому процес проходить швидко і гладко. Радіостанції з самого початку орієнтовані на співпрацю з представниками клієнта, які обізнані в даній сфері і мають досвід. Також, необхідно мати уявлення про процес медіапланування – знати характеристики цільової аудиторії, вихід програм і її слухачів, грамотно розподіляти відтворення роликів протягом дня, місяця. Оцінювати ефективність реклами, вчасно вносити корективи в медіаплан для підвищення результату. Рекламно-виробнича компанія «Sarafan» зробить для вас максимально ефективну рекламу через розміщення аудіороликів в ефірі радіостанції Люкс ФМ Хмельницький. Чітко розроблений медіаплан з розрахунком показників інтенсивності, рекламного впливу, адресності повідомлення і відгуку слухачів – ваш інструмент для збільшення доходів!

Comments are closed.