POS-матеріали
Це загальна назва рекламних конструкцій, які призначені для привернення уваги клієнтів і стимулювання продажів. Як правило, вони розташовуються всередині магазинів і торгових центрів. Їх завдання – привернути увагу до продукції на кілька секунд. Для вирішення цієї задачі ми пропонуємо вам необмежену фантазію наших дизайнерів і широкий асортимент матеріалів.
Виділяють такі види POS-матеріалів:
- Підлогові.
- Настінні (полички).
- Настільні.
- Підвісні.
Застосувати POS-матеріали доцільно для викладки різних товарів:
- Для сувенірної продукції.
- Для косметики і парфумерії.
- Для годинників і різних аксесуарів.
- Для спецій.
- Для меню в закладах харчування (менюхолдери).
Вироби виготовляються з пластику, оргскла, ПВХ, полікарбонату і композитних матеріалів. Наші дизайнери підготують проект оригінальних стельових, настінних чи підвісних конструкцій. Використовуючи прозорий пластик в якості основи, ми зробимо виріб практично непомітним, клієнт зверне увагу виключно на ефектну подачу продукції.
Підлоговий тип. Такі конструкції у нас найчастіше замовляють власники салонів краси, майстри манікюру/педикюру. Точне розкроювання і порізка пластику або оргскла дає можливість створити POS-матеріал найнеймовірнішої і химерної форми. На якому ефективно продемонструвати продукцію косметичних брендів і виробників, що використовується в салоні. Відмінним рішенням буде конструкція з вертикальною прозорою частиною і нижніми висувними ящиками. Зверху ви можете розмістити тестери парфумів та косметичних засобів, зразки лаків і пігментів. У ящиках можна зберігати необхідні запаси товарів.
Також на підлогових елементах можна розмістити рекламно-поліграфічну продукцію – буклети, флаєри, інструкції до препаратів.
Настінний та настільний типи. Найчастіше такі конструкції використовуються для викладки декоративної косметичної продукції, лаків для нігтів, туалетної води. Хорошим рішенням є ступінчастий або органайзерного типу POS. Настінні і настільні конструкції знаходяться трохи нижче лінії очей, тому привертають увагу клієнтів. Вони комфортні для вибору та огляду товарів.
Підвісний тип. Замовлення в «Sarafan» даного виду – відмінний рекламний хід. Продукція, виставлена на таких POS-матеріалах, не тільки привертає увагу покупців і клієнтів, але й спонукає до купівлі. Вироби, які ми виготовляємо, підійдуть для магазинів, косметичних кабінетів, «острівців» у торгових центрах. Сучасне обладнання не обмежує нас у виборі форми й конструкції, ми виконаємо будь-яке ваше побажання. Окремий підвид підвісного типу – це прозорі кишені в зоні викладення. У них можна розмістити поліграфічну інформацію про бренд.
Добре себе зарекомендували підвісні мобайли та гірлянди в торгових комплексах і великих магазинах. Мобайли можуть бути виконані з картону або пластику. З їх допомогою позначають відділи, місце розташування акційних товарів, довідкову інформацію. Гірляндами декорують простір між стелажами і проходами. Більшість наших клієнтів замовляють їх у фірмових кольорах або з нанесенням логотипу. Іноді варто спробувати рекламу з допомогою муляжу рекламованого товару. Особливо метод добре зарекомендував себе в продажах дитячої продукції. Діти обов’язково звернуть увагу на яскравий об’єкт, і батьки навряд чи покинуть ваш магазин без покупки.
Якщо ви продаєте дрібну продукцію на кшталт вітамінів, таблеток, жувальних гумок, батарейок, конструкторів, ми можемо запропонувати вам спроектувати і виготовити спеціальний блістер. Це точна копія вашого товару, збільшена в декілька разів. Погодьтеся, побачивши велику батарейку на стелажі, ви інтуїтивно зрозумієте, що всередині потрібний вам товар.
Крім того, ми готові запропонувати цікаві рішення для власників брендових марок і відомої продукції. Це стоппери, шелфтокери, глоріфаєри. Кожна з цих конструкцій виконує свою рекламну роль і обов’язково змусить потенційного покупця зупинитися і ознайомитися з товарами.
Якщо ви не впевнені, який тип POS-матеріалів підходить для реклами вашого товару або послуги, ми вам допоможемо. Зразки попередніх замовників, власні оригінальні проекти і досвід провідних світових дизайнерів дозволяють нам заявити – без ефективного вирішення вашої задачі ми вас не відпустимо. POS-матеріали допоможуть вам залучити інтерес до продукції, акцентувати увагу на дрібницях.