Зовнішня реклама – це інформація рекламного характеру, представлена в графічному і текстовому вигляді, яку розміщують на відкритих місцях (вулиці, високі стіни) на спеціальних конструкціях.
Зовнішня реклама незліченну кількість разів довела свою результативність! Виробництво зовнішньої реклами почалося ще в ті часи, коли представники різних ремесел стали виготовляти різноманітні вивіски, аби про їх товар дізналося більше людей. Кожна з таких вивісок відрізнялася оригінальним дизайном, залучаючи покупців. Згодом, рекламні методи покращилися і видозмінилися. З’явилися нові типи реклами: пілари, банери, щити. Але до сих пір найбільш успішні варіанти виділяються завдяки унікальному дизайну.
За статисткою, час, за який можна зацікавити замовника – від 3 до 7 секунд. Що можна сказати йому за цей час?
Підготовка дизайну зовнішньої реклами – це дійсно мистецтво, в якому цільова аудиторія – споживач. Потенційного клієнта, який побачив і запам’ятав оголошення, воно автоматично «підштовхує» до конкретного товару в торговому залі.
Як багато рекламних зображень, які зустрічалися на дорозі, ви можете згадати? Природно, тільки найцікавіші. Рідко який постер згадується миттєво. Але дійсно креативна реклама запам’ятовується надовго навіть в тому випадку, якщо ви її побачили випадково.
Задумка виробника
Професіонали постійно акцентують: шедевр традиційними методами створити складно. Безглуздо розраховувати на величезний попит, якщо ви застосували шаблони – зображення, контактний телефон, заголовок. Ці варіанти бачив кожен, а тому вони не запам’ятовуються. Якщо людині необхідна будь-яка послуга, він сам буде шукати ваші контакти. Але основний показник ефективності роботи – автоматичне запам’ятовування.
Під час виробництва робочих зовнішніх оголошень потрібно врахувати кілька важливих моментів:
- місцезнаходження банера (наскільки часто тут буває цільовий клієнт);
- характеристики аудиторії, для якої створена вивіска (вік, уподобання);
- час, за який людина може побачити і запам’ятати рекламу (оголошення біля дороги, на стіні будинку, в транспорті);
- навколишні умови.
Зробивши повний аналіз цих чотирьох пунктів, можна підготувати не тільки яскравий, але і практичний дизайн. Найбільш вдалий банер повинен бути орієнтованим на певну категорію покупців.
Ми створюємо будь-які типи реклами:
- банер;
- білборд;
- рекламні щити;
- брандмауер (стіновий плакат);
- оголошення, вивіски;
- плакат;
- транспарант (натягнута тканина, яку найчастіше розміщують над дорогами);
- постер.
З “Sarafan” працюють професійні дизайнери та керівники дизайн-проектів. Ми виконуємо креативну розробку проекту конкретно для вас. Ви економите час, адже самостійно не шукайте виробника і отримуєте унікальний проект, який відповідає високим показникам вашої компанії!
Рекламно-виробнича компанія Sarafan – якісний і доступний дизайн зовнішньої реклами в Хмельницькому. (096) 044-55-40